Děkujeme všem závodníkům za přízeň a jedinečné zážitky v sezoně 2019!

 
žádný další závod není zadán...
Vyhledat tým podle:
Editace týmů - login: Heslo:
Přihlášení k odběru aktualit
 
ČESKÁ VERZE       ENGLISH VERSION      
výběr ročníku

Partneři:  
Intercontonental Rally

SEDOS Stavby a.s.

Automoto areál Ředhošť

PIRELLI

Tankodrom Milovice

Banner Baterie

D-PERFECT s.r.o.

Jeep

Zeppelin CZ s.r.o.

V 4 Catering

Sabe

Birell

BSB s.r.o.

ARO Manyjak PRAHA

Aktuálně

Registrace do OffROAD Maratonu 2015 běží!

Závodnice a závodníci, právě jsme spustili registrace do letošní sezony, včetně kompletního kalendáře.

Přihlašování je podobné jako loni – ti, co již jeli v některé předchozí sezoně, se přihlašují prostřednictvím jména a hesla ke své závodní kartě.

Pokud své heslo již neznáte, potřebujete změnit číslo (aktivním závodníkům standardně zůstává z minulé sezony, ale není to podmínkou) či máte jiný dotaz,
pište na nova@offroadmaraton.cz, případně volejte na tel. 602 214 888.

Základní rozdělení tříd a kategorií:


POHÁR OffROAD Maraton – pro všechny jezdce, kteří nevlastní licenci enduro/motocross A, B pro rok 2014 nebo 2015 a necítí se na měření sil se zkušenými závodníky. Pokud se licencovaní závodníci, jak je uvedeno výše, přihlásí do této třídy a odstartují, budou ze závodu diskvalifikováni.


MISTR OffROAD Maraton – pro zkušené jezdce + ze sezony 2014 dle celkového hodnocení automaticky 3 nejlepší z každé kategorie + držitelé licencí enduro/motocross A, B pro rok 2014 a 2015.

Z třídy POHÁR do třídy MISTR postupují automaticky první 3 jezdci dle celkového hodnocení sezony 2014. Týká se to všech kategorií motorek, přestup do mistrovské třídy je povinný, i když závodník jede v roce 2015 jinou kategorii než předcházející sezonu.

Právo přestoupit z třídy MISTR do třídy POHÁR mají ti, kteří v sezoně 2014 nasčítali v celkovém hodnocení 15 bodů a méně.

Přestupy do mistrovské třídy jsou u prvních třech motorkářů celkového pořadí sezony 2014 DOBROVOLNÉ, pokud se v roce 2015 registrují a závodí na čtyřkolce.


Kategorie třídy POHÁR:

  • Pohár Moto E1 - dvoutakty do 200 ccm, čtyřtakty do 250 ccm včetně (125 i 250 ccm)

  • Pohár Moto E2 - dvoutakty nad 200 ccm včetně (250 a víc), čtyřtakty nad 250 ccm

  • Pohár Moto EVet - 40 let a více (do roku 1975 včetně) bez rozdílu kubatury, dle vlastní vůle

Kategorie třídy MISTR:

  • Mistr Moto E1dvoutakty do 200 ccm, čtyřtakty do 250 ccm včetně (125 i 250 ccm)

  • Mistr Moto E2 - dvoutakty nad 200 ccm včetně (250 a víc), čtyřtakty nad 250 ccm

  • Mistr Moto EVet 40 let a více (do roku 1975 včetně) bez rozdílu kubatury, dle vlastní vůle


POHÁR OffROAD Maraton – pro všechny jezdce, kteří nevlastní licenci enduro/cross country A, B pro rok 2014 nebo 2015 a necítí se na měření sil se zkušenými závodníky. Pokud se licencovaní závodníci, jak je uvedeno výše, přihlásí do této třídy a odstartují, budou ze závodu diskvalifikováni.


MISTR OffROAD Maratonpro zkušené jezdce + ze sezony 2014 dle celkového hodnocení automaticky 3 nejlepší z kategorie Pohár Quad SP + držitelé licencí enduro/cross country A, B pro rok 2014 a 2015.

Z třídy POHÁR do třídy MISTR postupují automaticky první 3 jezdci dle celkového hodnocení sezony 2014 v kategorii Pohár Quad SP. Přestup do mistrovské třídy je povinný, i když závodník jede v roce 2015 jinou kategorii než předcházející sezonu.

Právo přestoupit z třídy MISTR do třídy POHÁR mají ti, kteří v sezoně 2014 nasčítali v celkovém hodnocení 15 bodů a méně.

Přestupy do mistrovské třídy jsou u prvních třech čtyřkolkářů celkového pořadí sezony 2014 v kategorii Pohár Quad SP DOBROVOLNÉ, pokud se v roce 2015 registrují a závodí na motorce.

Kategorie třídy POHÁR:

  • Pohár Quad SP - stroj s koncepcí podvozku 4x2 bez rozdílu pohonu jedné nápravy

  • Pohár Quad do 500 - stroj s koncepcí podvozku 4x2 do 300 ccm, 4x2 do 360 ccm s variátorem, 4x4 do 500 ccm (tolerance 10 %)

  • Pohár Quad TR nad 500 - stroj s koncepcí podvozku 4x4, pohon obou náprav musí být zachován, motor nad 500 ccm


K
ategorie třídy MISTR:

  • Mistr Quad SP – stroj s koncepcí podvozku 4x2 bez rozdílu pohonu jedné nápravy

  • Mistr Quad 4x4 - stroj s koncepcí podvozku 4x4, pohon obou náprav musí být zachován

  • Mistr Quad Vet40 let a více (do roku 1975 včetně) bez rozdílu kubatury, dle vlastní vůle


  • DĚTI motorky – Děti do 8 let věku včetně (2006 - 2015), které jedou na „malých" motorkách.

  • DĚTI čtyřkolky – Děti do 8 let věku včetně (2006 - 2015), které jedou na „malých" čtyřkolkách, s max. průměrem kola 50 cm, s max. hmotností 115 kg, do obsahu 90 ccm 2t nebo 150 ccm 4t.

  • JUNIOŘI mladší motorky - Junioři 8 až 12 let včetně (2002 - 2006), kteří jedou na "malých" motorkách

  • JUNIOŘI mladší čtyřkolky – Junioři 8 až 12 let včetně (2002 - 2006) jedoucí na „malých" čtyřkolkách, s max. průměrem kola 50 cm, s max. hmotností 115 kg, do obsahu 90 ccm 2t nebo 150 ccm 4t.

  • JUNIOŘI starší motorky – Junioři od 12 do 14 let včetně (2000 - 2002) jedoucí na motorkách bez omezení

  • JUNIOŘI starší čtyřkolky – Junioři od 12 do 14 let včetně (2000 - 2002) jedoucí na čtyřkolkách bez omezení

Děti i Junioři mladší mohou být přihlášeni i do o jeden stupeň vyšší kategorie po souhlasu rodičů nebo zákonného zástupce. V tomto případě musí mít dvě registrace, do KAŽDÉ KATEGORIE jednu.


Automobilové posádky během sezony pojedou: dva 4hodinové, čtyři 5hodinové, jeden 10hodinový a jeden 24hodinový závod. Ten se nově pojede v červnu.

Závodu se účastní osobní terénní vozidla do 3 500 kg. Posádka je vždy dvoučlenná s výjimkou vozidel do 1000 ccm s variátorem a koncepcí podvozku ze čtyřkolky, kdy řidič může jezdit sám, ale pouze za denního světla. Po setmění (čas určí pořadatel) musí být ve vozidle dvoučlenná posádka. Řidič musí mít minimálně 15 let a do 18 let musí jet s dospělým spolujezdcem a doložit písemné povolení rodičů nebo zákonných zástupců. Mladistvý spolujezdec může jet v autě za stejných podmínek jako mladistvý řidič (s dospělým řidičem a povolením).

KATEGORIE: Speciál do 1000 ccm, do 2000 ccm, nad 2000 ccm a Amatér.

Auta všech kategorií mohou mít pohon jen jedné nápravy, doporučujeme ale 4x4.

V případě přeplňování je zdvihový objem válců násoben koeficientem 1,7 pro benzínové motory a koeficientem 1,5 pro dieselové motory a vůz je převeden do kategorie, která odpovídá takto vypočtenému objemu. Vůz je za všech okolností brán tak, jako by takto získaný objem motoru byl objemem skutečným (nevztahuje se na vozy UTV do 1000 ccm). Pro kategorii do 1000 ccm v případě použití turba platí hranice 750 ccm (nad tuto hranici stroj spadá do kategorie Speciál do 2000 ccm).




 OffROAD Maraton 2015
OffROAD Maraton 2015
 

Publikováno: 23.02.2015

<<< zpět na přehled aktualit